Marketing turystyczny ukazuje, że istnieje przewaga mocnych stron nad słabymi. Marketing turystyczny w Polsce: mocne i słabe strony Występuje przewaga mocnych stron nad słabymi. Mocne strony wynikają głównie z posiadanych walorów naturalnych. Szczególnie przyrodniczych iContinue reading
Marketing a promocja usług hotelarskich
Marketing ma na celu wspomóc pracę obiektów hotelowych, gdzie stawia się na gościnę na najwyższym poziomie. Marketing w praktyce, czyli wysoka jakość usług Faktem jest, że istotę hotelarstwa upatruje się głównie w gościnności, specyficznej gościnności,Continue reading
Marketing w aspekcie wejścia na rynek turystyczny
Marketing określa liczne czynniki wejścia na rynek turystyczny, jeżeli chodzi o prowadzenie firmy w tym kierunku. Marketing internetowy uderza w rynek turystyczny W niektórych przypadkach już same właściwości przyrodnicze kraju bądź regionu albo historia orazContinue reading
Marketing internetowy podbija świat usług kurierskich
Marketing internetowy istotny w przesyłkach kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Marketing internetowy w Warszawie przesyłki kurierskie Całkowita wartość oszacowanych przychodów na rynku polskim KEP wyniosła w 2015 roku 4,5 mld złotych i była o 32% wyższaContinue reading
Sposoby na nowych klientów
W obecnych czasach konkurencja na rynku jest ogromna. W dodatku nigdy nie śpi. Firmy muszą robić wszystko, aby pozyskać nowych klientów i zatrzymać przy sobie starych. To właśnie klienci napędzają każdy biznes. Jak ich pozyskać?Continue reading